19-20 Mei Limburg Leads event
LET OP: VERPLAATST VAN SEPT 2020 NAAR 19 & 20 MEI 2021 – Op 19 en 20 mei 2021 vindt in MECC Maastricht wederom Limburg Leads plaats – een uniek B2B event in een unieke regio. Limburg Leads is hét Euregionale platform waar bedrijfsleven, kennisinstellingen en overheid elkaar ontmoeten, kennis vermenigvuldigen én goede zaken doen.
Limburg Leads gaat letterlijk en figuurlijk over grenzen heen. Om voortdurende ontwikkeling, vooruitgang en duurzame groei te stimuleren. Zodat jij als ondernemer de lead kunt pakken en succesvol kunt zijn.
We bouwen verder op het succes van Limburg Leads: het management+ niveau van de bezoekers in combinatie met een gedegen concept, grensoverschrijdend deelnemersveld én een sterk inhoudelijk programma. Twee dagen lang is Limburg Leads hét kenniscentrum rondom de thema’s circulariteit & duurzaamheid, digitalisering, talent en mobiliteit.
- Leer van de succesverhalen van topondernemers
- Doe kennis op van experts
- Ontmoet de meest dynamische start-ups
- Limburg Leads neemt de lead en faciliteert. Maar jij als ondernemer zorgt voor het succes.
Meer weten over Limburg Leads 2021? Bezoek de website.
Nog niet ingeschreven voor de Keynote nieuwsbrief?
Thema’s: Arbeidsmarktoptimalisatie, Ondernemerschap, Innovatie en met nieuws over: Workshops en Seminars. Schrijf je in voor de Keynote nieuwsbrief.
- Startdatum
- 19 mei 2021
- Einddatum
- 20 mei 2021
Wie wordt de Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg 2021?
De stembussen zijn geopend! – Iedereen kan nu weer stemmen op zijn favoriete bedrijf via www.aantrekkelijkstewerkgever.nl. Tijdens de verkiezing Aantrekkelijkste Werkgever van Limburg kan ieder bedrijf zich in de picture zetten bij talent in Limburg. Doel van de verkiezing is het binden, boeien en benutten van talent voor Limburg door jongeren van VMBO tot WO op een eigentijdse wijze kennis te laten maken met de prachtige bedrijven en organisaties die actief zijn in Limburg.
2021 – Digitaliseren, met Keyport
2021. Een fris, nieuw jaar. Wat ons betreft het jaar waarin we de lessons learned van 2020 gaan benutten. 2020 was voor de meeste ondernemers ronduit turbulent. Net een rollercoaster die alle kanten op ging. Soms met booming business. Veel vaker met plannen on hold, events gecancelled of zelfs met de deur op slot. Wat altijd doorging, en wat in 2020 een enorme vlucht nam was: online! Online verkopen, online ontmoeten en online (samen)werken. En dat blijft! Onze tip voor 2021 is dan ook: verder digitaliseren. Daar liggen nog volop kansen.
Zit jij nog op koers?
Met KOERS - ‘ Krachtig Ondernemerschap En Resultaatgerichte Strategie’ - helpt Keyport ondernemers hun strategie aan te passen aan de veranderende omstandigheden, groei te realiseren én innovatief te blijven. Een bewezen effectief adviestraject tegen aantrekkelijke voorwaarden.
Vind nieuw talent met platform Keyport Meets
Wil jij de kansen en mogelijkheden binnen jouw bedrijf in de regio kenbaar maken? Dat kan op Keyport Meets. Hét nieuwe platform waar bedrijven, studenten en onderwijs elkaar vinden. Doe mee en ontmoet jouw toekomstige medewerker.
Werken aan duurzame inzetbaarheid
Nu met een post-corona aanpak op de werkvloer – Keyport heeft een handige methodiek om jou als werkgever te ondersteunen. Start vandaag met “Duurzame Inzetbaarheid” en profiteer van aantoonbaar resultaat. Je benut het potentieel talent binnen je bedrijf, je kijkt naar het anders indelen van werk (jobcarving) - ook met het oog op vacatures – én je anticipeert op het toekomstperspectief van al je medewerkers. Kortom, een zeer compleet verhaal met positieve impact op de betrokkenheid en motivatie van je medewerkers.

Schrijf je hier in voor de 2 wekelijkse keynote nieuwsbrief met het laatste nieuws uit de regio. Je ontvangt voor de inschrijving een opting-in e-mail die je moet bevestigen.